Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Loulou.nl verstuurt alle post via PostNL, de meest betrouwbare vervoerder in Nederland. Je krijgt altijd een track&trace code voor iedere bestelling waarmee je je pakketje goed in de gaten kunt houden. Wij versturen alle bestellingen alleen op werkdagen. De levertijd hangt af van het moment van bestellen en de tijd die ik heb om je bestelling klaar te maken. Hou rekening met 1-3 werkdagen (in Nederland).

Heeft Loulou.nl een eigen voorraad?
Ja, Loulou.nl heeft sieraden zelf op voorraad en kan dus direct uit eigen voorraad leveren. Fijn toch?

Hoe kan ik een bestelling retour sturen?
Stuur ons een email dat je een bestelling retour wilt sturen. De kosten voor je retour zijn voor eigen rekening. Nadat ik jouw email heb ontvangen krijg je een retourcode die je bij jouw retour moet vermelden. Zonder de juiste retour procedure kan ik je retour niet in behandeling nemen.

Zodra je retourzending in ons magazijn aankomt gaan we aan de slag om deze af te handelen. Bij ontvangst vervalt de betalingsplicht voor het artikel of wordt het betaalde bedrag en eventuele extra verzendkosten na maximaal 10 werkdagen teruggestort op je rekening.

Kan ik mijn artikelen ruilen?
Het is helaas niet mogelijk om je web bestelling direct om te ruilen. We adviseren je om de bestelling te retourneren en opnieuw te bestellen.

Hoe plaats ik een bestelling?
Wat leuk dat je een bestelling bij Loulou.nl wil plaatsen! Hierbij kort een uitleg over hoe je dit het beste kunt doen: 

Stap 1: Plaats de items die jij graag wil shoppen, in de winkelmand! 
Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘afrekenen’. 
Stap 3: Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig. Heb je een account? Dan kun je inloggen met het e-mailadres daarvan en dan worden de gegevens al voor je ingevuld. 
Stap 4: Kies de gewenste bezorgoptie. Door de grootte van de bestelling, kan het zijn dat je niet alle opties te zien krijgt.
Stap 5: Kies een gewenste betaalmethode. Je hebt hierbij de keuze uit verschillende betaalmethodes zoals onder andere iDeal, Credit Card of PayPal.  
Stap 6: Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘plaats bestelling’ om de bestelling definitief te maken. 

Ik zal jouw bestelling zo snel mogelijk naar je opsturen. Hou rekening met een levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het annuleren van je bestelling helaas niet meer mogelijk. Deze gaat namelijk direct ons verwerkingsproces in en kan ik er niet meer los tussen uit halen. Wil je de bestelling niet meer ontvangen dan kan je deze het beste retourneren.

Wat is de levertijd per dag?
De dag van leveren is afhankelijk van de dag van bestelling. Na bestelling, ga standaard uit van een levertermijn van 3 werkdagen, vaak zal dit sneller zijn. Ik kan uit eigen voorraad leveren.

  • Maandag besteld = uiterlijk donderdag bezorgd
  • Dinsdag besteld = uiterlijk vrijdag bezorgd
  • Woensdag besteld = uiterlijk maandag bezorgd
  • Donderdag = uiterlijk maandag bezorgd
  • Vrijdag = uiterlijk dinsdag bezorgd
  • Zaterdag = uiterlijk donderdag bezorgd
  • Zondag = uiterlijk donderdag bezorgd

Er is een probleem met mijn online bestelling, wat moet ik doen?
Ik adviseer je om contact met mij op op te nemen met vermelding van je bestelnummer. Ik probeer je dan zo snel als mogelijk verder te helpen en de situatie zo goed als mogelijk op te lossen.